dilluns, 7 de març del 2016

HEM CELEBRAT CARNESTOLTES 


Ja fa dies d'això però... Que vas fer tu per carnestoltes?
Durat la setmana de carnestoltes a l'escola... vam haver d'anar de diferents maneres... Dilluns amb algo al cap, dimarts les noies amb bigoti i els nois amb els llavis pintats, el dimecres amb una sabata de cada color, dijous amb una mascara... ue com que jo estic a la classe dels pollets, doncs tothom vam fer-nos una mascara de pollets, i divendres... divendres va ser molt divertit... haviem de disfraçar-nos i... jo, em vaig disfressar de raïm! Sí, sí... el que llegeixes!
Vam fer un concurs i tot! Tothom vam guanyar! Vam fer diferents grups i cada grup es va disfressar de diferents coses com... de gominoles, d'egipcis, de pastor i les seves ovelles, de minions i nosaltres mateixos, de raïm!
La nostre professora era Wally, de buscando a Wally. Sí, sí... i ben divertida que anava!

I vosaltres? De què us vau disfressar? I a l'escola... també?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada